W ujęciu ilościowym w 2010 r. na Ukrainie sprzedano 27,8 mln dal napojów energetycznych (podczas gdy w 2007 r. sprzedano 11,2 mln dal napojów energetyzujących, w 2008 r. - 18,6 mln dal, a w 2009 r. - 24 mln dal), a konsumpcja napojów energetyzujących na Ukrainie wynosi 0,6 l per capita (dla porównania w krajach europejskich wskaźnik ten wynosi 5-6 litrów per capita).
W 2010 r. około 26 proc. sprzedaży napojów energetycznych przypadało na markę handlową „Burn", 21 proc. - markę handlową „Red Bull", 19 proc. - markę handlową „Non stop", 16 proc. - markę handlową „Revo Energy", po 3 proc. na marki handlowe „Gladiator" i „Adrenalin Rush" i 12 proc. na pozostałe marki handlowe (dla porównania w 2008 r. około 40 proc. łącznego poziomu sprzedaży napojów energetyzujących na Ukrainie przypadało na markę handlową „Burn", a marki handlowe „Red Bull" oraz „Non Stop" posiadały po 25 proc. udziałów). Udział napojów energetycznych produkcji ukraińskiej w łącznym poziomie sprzedaży napojów energetycznych na Ukrainie w 2008 r. wynosił 67 proc.
W ocenie analityków, poziom sprzedaży tych napojów w roku 2011 może sięgnąć 31 mln dal.
Źródło: Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Kijowi, „Ekonomiczeskije Izwiestia"