wtorek, 20 grudzień 2011 14:27

Iemili rapsu ellu – co to takiego?

Napisała
Oceń ten artykuł
(1 Głos)

Równolegle do części programu „Pokochaj olej rzepakowy" realizowanego w Polsce trwają działania na rynku łotewskim pod hasłem „Iemili rapsu ellu".


Do wsparcia kampanii zostali zaproszeni eksperci: Lolita Neimane – najbardziej rozpoznawalny ekspert wśród łotewskich dietetyków i specjalistów do spraw żywienia. Często występuje w programach kulinarnych a jej opinie na temat zdrowego żywienia są cytowane szeroko w mediach. Wykłada na Riga Stradins University. Jest również założycielką Latvian Nutrition and Dietetics Association.

Anna Bērzina – absolwentka Wydziału Medycyny na Riga Stradinš University. Certyfikowany dermatolog. Członkini Latvian Association of Dermatovenereologists, European Academy of Dermatology and Venereology, Latvian Aesthetic Laser Surgery Association and International Dermoscopy Society. Mārtinš Sirmais – łotewski kucharz -celebryta. Prowadził własne show o gotowaniu w TV. Promuje zdrowe żywienie i naturalne produkty. Jest właścicielem 2 restauracji w Rydze.

8 grudnia br. odbyła się oficjalna inauguracją konferencją, na której:
- Rafał Wadlewski – przewodniczący zespołu ds. oleju w PSPO – omówił założenia i cele postawione przed programem oraz aktualne postrzeganie oleju rzepakowego,
- ekspertki Lolita Neimane i Anna Bērzina wygłosiły prezentacje o walorach oleju rzepakowego w poszczególnych dziedzinach,
- Mārtinš Sirmais podczas pokazu kulinarnego omówił szerokie zastosowanie oleju rzepakowego w kuchni.

W ramach kampanii odbyła się już emisja advertoriali w prasie, w takich tytułach jak Ieva, Lublu, Ievas Veseliba (poradniki), Santa i Lilit (lifestyle) czy Ievas Virtuve (kulinaria).

Uruchomiano także stronę www projektu w języku łotewskim i rosyjskim, a w ramach działań w mediach społecznościowych stworzono profile i rozpoczęto komunikację na Facebook'u, Twitter'ze oraz Draugiem.

Ponadto, rozpoczęto promocję w Internecie, m.in. na portalach delfi.lv, calis.lv, mammam.lv czy receptes.lv. W przyszłym roku dodatkowo zostaną przeprowadzone m.in. akcje degustacje w sieciach handlowych oraz warsztaty i briefingi dla mediów.

 


Źródło: PSPO, „OilExpress" Agnieszka Słodowa (grudzień 2011) 

Skomentuj

Upewnij się że wpisałeś (*) wymagane informacje we wskazanym miejscu.\nPodstawowy kod HTML jest dozwolony.