Wiesław Stefaniak został zaproszony do udziału w panelu eksperckim „Jak nowocześnie promować z pomysłem" . Panel poświecony był między innymi współpracy z telewizja, product placementowi, idea placementowi oraz mediom społecznościowym. Poza przedstawicielem ARiMR uczestniczyli w nim: Magdalena Załubska - król partner zarządzający Clear Communication Group, Robert Malinowski, Menedżer w Biurze Reklamy i Handlu TVP S.A. oraz Tomasz Jędrzejczak, doradca w dziedzinie public relations.
Obecność przedstawiciela ARiMR była wyrazem uznania Ministerstwa Rozwoju Regionalnego oraz firmy Smartlink zajmującej się funduszami unijnymi w Polsce dla dokonań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w dziedzinie komunikacji społecznej.
Naczelnik Stefaniak opowiedział o pomyśle spotu promocyjnego o PROW z udziałem bohaterek serialu Ranczo o tzw. Idea Placement czyli lokowaniu tematu w słynnym serialu telewizyjnym „Ranczo" a także o realizacji ostatniego spotu telewizyjnego promującego efekty PROW na lata 2007 - 2013.
W opinii Jerzego Gontarza prowadzącego panel a jednocześnie wiceprezesa firmy Smartlink nowatorski pomysł ARIMR zasługuje na słowa uznania a także pokazuje szerokie horyzonty naśladowcom pragnącym z mediów publicznych zwłaszcza z telewizji publicznej uczynić pierwszorzędne narzędzie działań promocyjnych np. w dziedzinie rozwoju Polski Wschodniej.
Z kronikarskiego obowiązku odnotujmy, że laureatami tegorocznej edycji konkursu „Promuj z pomysłem" byli: Miasto Białystok za kampanie "Bliżej celu" poświecona komunikacji miejskiej, Uniwersytet Warmińsko - Mazurski za projekt dla studentów tej uczelni, Klaster Dolina Ekologicznej Żywności z Puław oraz Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie lubelskim.
Źródło: arimr.gov.pl, DKS, fot.: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego